lördag 4 augusti 2012

SÄLJES: Planscher/Posters: Gackt, Dir en grey, anime, Johnny's


Jag kan kolla planschernas mått om någon vill veta. Annars har jag lagt med en CD-skiva i varje bild så att ni kan ungefär se hur pass stora alla planscher är.




Gackt
2005 Official Calendar
Kalendern är i fullständigt (mint condition) skick för tillfället, aldrig använd. Jag hade tänkt skära ut varje bild i kalendern FÖRSIKTIGT och sälja dem styckvis. Bilderna är väldigt stora.
Pris: 70:-/st







----


Mindre reklamposters. 20:-/st




Tvåsidig vikbar poster: 40:- 




Dubbelsidig poster, jättestor!: 50:-




Laminerad Gackt-bild, köpt i Harajuku, Japan: 20:-


Laminerad Gackt-bild, köpt i Harajuku, Japan: 20:-


Laminerad Gackt-bild, köpt i Harajuku, Japan: 20:-



Laminerad Gackt-bild, köpt i Harajuku, Japan: 20:-



RETURNER Poster: 120:-



Mirror Poster: 200:-



Bujingai Poster: 180:-




Extragrejs om någon vill ha när man köper något. Ett stycke reklamplansch som blivit ihopknycklad i flytt, går att veckla ut och använda. Men, eftersom jag aldrig skulle sälja något så defekt, så får först till kvarn denna på köpet om någon nu ens vill ha den. Det var en av mina planschfavoriter när jag var yngre. :3


DIVERSE


Dir en grey - It withers and withers Tour Poster: 20:-


Dir en grey - Agitated Screams of Maggots Single Poster: 30:-



Dir en grey - CLEVER SLEAZOID Single Poster: 30:-



Dir en grey - Withering to Death Album Poster: 150:-




Shuuji to Akira Poster, tvåsidig. Karaktärerna är från TV-dramat Nobuta wo Produce, samt att Kamenashi (KAT-TUN) och Yamashita (NEWS) gjorde en singel tillsammans.
Pris: 30:-



Jättestor Akira-plansch. Har knögglig kant, som jag antingen kan skära bort försiktigt om så önskas.
Pris: 50:-



Naruto Poster (really good print quality): 30:-


FullMetal Alchemist Poster (really good print quality): 30:-


Angel Sanctuary Poster (really good print quality): 30:-

2 kommentarer:

sophie sa...

Hej nu är tävlingen avslutad. gå in och kolla om det var du som vann :)

Kram

Christoffer sa...

Hej! Finns det fortfarande plancher/posters kvar att köpa? Kan tänka mig flera stycken av de jag såg som jag verkligen skulle behöva till en julklapp^^ Svara gärna till min mail så snart du kan! christoffervargas@hotmail.com