måndag 13 augusti 2012

OS är slut för den här gången

Jag är absolut inte en ivrig tittare, men jag har, tack vare folk i min närhet, mer eller mindre hängt med i det viktigaste. Såg precis färdigt på avslutningen, som höll på i flera timmar. Puh! Awesomeness som Spice Girls, Kate Bush, framförandet av Wonderwall, Lily Cole och hologrammet av Freddie Mercury. Önskar dock att de hade skippat alla R'n'B-attityd-pojkar och unga tjejer (som man aldrig ens hört talas om) i tajta trikåer. Hade mycket hellre fått se ett fortsatt hologram av Freddie under We Will Rock You.

Men en annan fin låt var med också. En sådan där låt som man hört tusen gånger i affärer, men aldrig riktigt uppfattat vem det är som sjunger. Just denna låt var en anonym favorit när jag fortfarande bodde i London. Apfin låt som jag aldrig kommer skämmas över att tycka om. Ååååh.




Ja, och så var det tydligen den officiella låten till Stardust också,
som också var en väldigt mysig film. (claire dane!)

Inga kommentarer: