lördag 11 augusti 2012

Meningslöst dravel

Den hemliga avin på posten var en solstol. Vad jag nu ska med en sådan till, har jag ingen aning om. Jag solar ju inte ens.

Hemresan från Nyköping slutade med att jag bara hann sova 1½ timme förra natten. Var helt slut efter ett Viktigt Möte Som Man Måste Gå På, så medan jag väntade en kvart på att Simpsons skulle börja 20:00 igår, så somnade jag. Vaknade 10:30 idag, vilket betyder att jag sov i 14 timmar i natt. Alldeles galet hur kroppen ens klarar av så mycket sömn, men den var väl tvungen att ta igen sig litet.
De senaste månaderna har jag för en gångs skull inte vänt på dygnet så som jag annars brukar göra, vilket resulterar i att jag har så sjukt mycket mer dagtid att försöka slösa bort. Ibland är det en skön känsla, men även otroligt frustrerande, eftersom jag verkligen har ingen aning om vad jag ska hitta på.

Fick ett orange nagellack av min ömma moder igår. Orange är fint.

Inga kommentarer: