fredag 10 september 2010

En hög violett sak

Datorn i hemmet i östra delarna av Göteborget är lagad! Den var inne på sista sucken, så den behövdes plåstras om litet. Den verkar glad. Kanske lycklig, rent ut sagt.
Fast jag är mindre lycklig, för det verkar som om de passade på att ta bort min mapp medan de plåstrade om åbäket. Detta innebär att alla sällsynta Gacktbilder jag sparat är borta. Det innebär att min musik, såsom Kate Bush, Limp Bizkit, The National och Andrew Bird är borta. Det innebär att de sällsynta filer från jpopsuki har försvunnit. Vilket i sig innebär att jag ligger litet risigt till, när det gäller min ratio. Om jag inte lyckas få upp den, så kan jag säga adjö till sällsynt japansk media. Yikes.

Men jag kan ju iaf spela WoW igen.
Och att ladda ned skivor på nytt är inte så farligt.

Inga kommentarer: