onsdag 5 mars 2014

Systerson.

Jag vinkar, och han vinkar tillbaka. Till slut kan jag inte hålla mig längre, och börjar springa mot honom med utsträckta armar samtidigt som jag ropar "TOOOOOOOOOR!". När jag väl lyfter upp honom i famnen, så märker jag hur tung han har blivit. Jag kramar honom så hårt jag kan, pussar på hans ytterkläder, pussar på hans gosedjur. Till slut snurrar jag runt med honom i famnen, samtidigt som jag säger "Tortortortortor!". Han skrattar.
När vi går därifrån så tittar en kvinna på oss och ler. Hon verkligen strålar, och hennes munterhet gör mig också alldeles lycklig. Jag tänker att om jag också skulle sett ett sådant möte, så skulle jag nog blivit lika glad som henne.

Vid trappan ner mot caféet så säger han: "Du har verkligen en jättefin klänning idag Emelina!".
Smälte.
Och när vi väl sitter ned vid caféet, så väljer han att sitta bredvid mig.
Smälter mer.

Inga kommentarer: