tisdag 14 maj 2013

OH ANGEL

Men lol. Jag tittar om på Buffy, och börjar leta igenom min gamla bilddagbok för att hitta fina Angel-bilder. Börjar liksom smida i huvudet om vad jag tänker skriva om denna fantastiskt fina karaktär. Men så hittar jag det här:

"åh angel, jag älskar den där blicken som får din panna att bli helt rynkig. 
Du får puppyeyes när du ser kärleksfullt på ngn~ I'm melting~~"




Eh.
Sedan:

"my baby ♥ som iofs får mig att känna att det inte finns ngn eller ngt som honom där ute och att jag inte är nöjd med mitt liv; också att jag inte ser fram emot ngt längre, för when it comes down to it så är kärlek det enda som gäller och sådan kärlek som Angel finns egentligen inte på riktigt. Så I'm doomed. Jag får uppleva the wonderful world of Buffy, men till priset att inse att jag aldrig kommer hitta eller få det jag lever för. Yay happy thoughts! -_-"


Det är typ... en summering på exakt det jag hade tänkt skriva. Fast jag hade inte tänkt förklara mig lika klumpigt. Vill ni läsa min nya version av Angel-kärlek? Så kan vi jämföra och se om jag fortfarande slänger mig med uttryck som "min bäbis" och "jag smälter~~". 

Först ska jag bara ploga igenom alla säsonger av Buffy där Angel är med, och sedan alla Angel-säsonger. Det borde ta någon månad eller så. STRÄCKTITTA BANZAAAAAI.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag älskade också Angel! Mer än Buffy till och med. Var helt inne på att köpa serienovellerna efter sista avsnittet men insåg att det skulle bli lite för dyrt just då och sen glömde jag bort det.

Har du förresten sett Mad Men? Jag kom på precis nu när jag skrev det här att han som spelade Connor är Pete i Mad Men!!! :0 Mycket crazy!!!

/Jenky