måndag 7 juli 2014

oel

Kedjeröker cigaretter och dricker kopiösa mängder kaffe. Hade bara två cigaretter kvar igår efter helgens ständiga öldrickande (pappa var och hälsade på = MAT OCH ÖL), och orkade inte ta mig ned till affären. I och med att jag är väldigt beroende av cigaretter, så förklarar detta hur pass trött jag var. Så nu tar jag igen de förlorade cigaretterna. Mm, nikotin. Sedan har jag inte kunnat förtära kaffe de senaste dagarna eftersom jag inte haft mjölk hemma. Jag vet att man kan dricka utan mjölk, men min barnsliga tjurighet lägger armarna i kors och säger "Då kan det lika gärna vara". Jag hade nämligen valt att lägga pengarna på alkohol och inträde på karaoke istället för att köpa mat.




Igår läste jag ut en bok på en dag. Skrockade litet för mig själv. Blir alltid så nöjd när jag gör det.
På torsdag fyller jag år.

Inga kommentarer: