torsdag 5 maj 2011

Skjuten i benet och slagen av en bastant kvinna

Min dröm inatt var ju... en ny upplevelse om man säger så. Kidnappad, skjuten i låret, slagen för jämnan och ingen mat eller vatten på en vecka. Till slut lyckades jag hasa mig ifrån mina kidnappare och sjönk ihop framför en polis. Mellan hulkgråten och den intensiva smärtan sa jag "Hej, jag heter Emelina och jag har blivit skjuten i låret och har nästan svultit ihjäl den senaste veckan. Ni måste hjälpa mig och ge mig vatten!"
Polisen tittade skeptiskt på mig och sa "Du ser förvånansvärt pigg ut för att ha blivit skjuten i benet och svultit i en vecka. Jag tror inte på dig, och vatten får du hitta själv."
Jag svarade med en "o_O"-min och ännu mer storböl.

Sedan vaknar jag upp och känner mig fortfarande allmänt "o_O?".

Inga kommentarer: