onsdag 4 maj 2011

Rik

Om ungefär 2-3 veckor kommer jag att få 3000:- insatta på mitt konto. Jag har för närvarande gått utan inkomst i två månader, så dessa tusen kronor känns nästan som en hel miljon. Tänk på allt jag kan köpa! Mat! Och sedan... mat! Mat som jag faktiskt vill äta! Förstår ni hur fantastiskt det här är? Jag kommer få byta ut mina risbollar, pannkakor och mackor mot, bara som exempel:

Min indiska gryta!
.... Jag kan köpa potatissallad och känna den ljuva sötman av att det börjar bli sommar (om man bortser från det eviga snöandet just idag)
Salami som nytt pålägg!
Sparris och spenat!
Thailändska grytor i alla dess slag!
Jag kan börja baka igen *_*
Köpa flera paket kaffe! PÅ EN OCH SAMMA GÅNG.
Köpa mina favoritkakor som brukar (ibland) hålla i flera veckor. :3 Till ovannämnda paket med kaffe.


Gud vilken lyx.

Inga kommentarer: