torsdag 3 januari 2013

gyaru

Jag var väldigt flitig med en tävling för några veckor sedan, satt varje dag och bara nötte in mer chanser att vinna. Varför jag ville vinna just circle lenses är ju ett mysterium, men jag har väl alltid tänkt att det skulle vara roligt att prova. Såhär ser man ut i sådana, förresten, för er som missat dessa dockögelinser:


De kan förstora ögonen med några millimeter. Jag har aldrig sett detta IRL, utan bara på teh interwebz, och på bild är det hemskt sött. Dock har jag hört rykten att man kan se riktigt läskig ut IRL, och att folk brukar reagera på ens Chucky-ögon.


Passar ju perfekt nu när jag inte ens kan öppna ögonen på morgnarna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att det ser ut som om han Andreas i X Factor/Idol-juryn har cirkellinser. :D Superlol dock att föreställa sig honom med det.
Vann du?
/Jenky

rusty sa...

det kanske han har? :3
Och ja, vann! Verkade glömma att skriva bort just det jag skrev ett inlägg om.

Anonym sa...

Bilder! När du kan testa alltså. Eller en liten recension?
/Jenky