torsdag 11 februari 2010

Kort

Okej, en kortfattning.

Imorgon ska jag leka med min nya vän Anja. Vi ska kolla på Ghiblis Only Yesterday.
På fredag ska jag leka med min trasiga, fina halva släkt och äta gott.
På lördag åker jag till Stockholm och jobbar på mässa, samt leka med en gammal pojkvän (faktiskt min allra första sådan).
Sedan på Söndag åker jag hem igen till Göteborg.
Det är tanken.


Idag har jag kört musik- och filmquiz och sedan lärt mig ännu litet mer om biljard. Min bror lärde mig mer än vad andra tidiga konstruktörer gjort. Jag kan nu skjuta relativt rakt och faktiskt träffa de bollar som det var meningen att jag skulle träffa. Hurra.

Att gå ut på Sticky en torsdag är lönlöst. Nu vet ni det.



Ps. Är det inte roligt ändå att det enda jag fixerat mig själv vid idag är nikotin och Gackt?
Jag blev för övrigt helvetesarg förut för att personerna som rättat vårat quiz förut inte visste var det hade tagit vägen. Nikotinbehov är inte att leka med, alltså.

Inga kommentarer: